Miss Vasiliki

måndag 16 augusti 2010

Äh, fy faaan säger jag bara...

Visst, jag har hört å läst mycket om mig själv...å om va folk tycker å tänker om mig. MEN, jag hoppas verkligen att den personen som skrivit DETTA om mig mår otroligt bra å e en frisk å sund människa som har goda vänner å ett bra liv...å som framför allt KÄNNER mig!

"Jag tycker du verkar vara en perverst sinnessjuk människa. Ser ut som ett ryskt sprutluder och jiddrar en massa skit i meningar som om vartannat bara innehåller svordomar och förolämpningar. Det mest tragiska i situationen är att du är s.k. mamma. "Så kallad" för att du inte förstår vad mammarollen innebär men tragiskt nog har gett liv åt två barn som får fara åt helvete illa. En ansvarstagande mor tar inte med sina barn på krogen, knullar inte runt som ett jäkla jehu och gör framförallt något vettigt av sitt liv - tex. skaffar ett jobb så att vi andra skattebetalare inte behöver försörja dig, looserfnask"

3 kommentarer:

  1. Jisses säger jag bara...

    "Ser ut som ett ryskt sprutluder" - Någon som är avundsjuk på att du är en snygg brud och måste därmed dra till med det värsta i ett fatalt försök för att göra dig ledsen.

    "Jiddrar en massa skit i meningar som om vartannat bara innehåller svordomar och förolämpningar" - Så vitt jag vet så får man upp en varning om att bloggen innehåller vuxeninnehåll varje gång man ska läsa din blogg. Klarar man inte av vuxeninnehåll med svordomar odyl så kanske man ska låta bli att läsa.

    "En ansvarstagande mor tar inte med sina barn på krogen" - Vad är det för fel med att ta med sitt barn till krogen? Jag tror definitivt inte att du tar med dem sent på kvällarna och super dig asfull. Om man sitter hemma och dricker några öl när barnen är med eller om man gör det på krogen spelar för fan ingen roll!

    "Knullar inte runt som ett jäkla jehu" - Jag tror absolut inte att du knullar runt framför dina barns ögon. Vad du gör när dina barn inte är med är upp till dig. Det verkar som om någon är avundsjuk över att du har ett fungerande sexliv ;-)

    Så tycker jag iaf!

    Kram på sig

    SvaraRadera
  2. FY faaan Anja...fattar du eller?? SJUUUKT!!! Har svarat på den här kommentaren som finns att läsa i inlägget "Frihet under ansvar" tror jag, eller nåt. E sååå trött på idioter som håller på mig hela tiden...sjukt trött. Men förstår du att människan kan ME att skriva en sån kommentar?? Skäms...

    Kramiz gumman!

    SvaraRadera
  3. åh, herregud.. Jag finner inga ord.

    Stå på dig!

    SvaraRadera