Miss Vasiliki

torsdag 3 februari 2011

magsjuk...

Sjuk...magsjuk...bättre idag men jäääklar va jag har spenderat timmar på toa vill jag lova. Kände att de va nåt på G redan i förrgår, me magen asså, innan dess satt de i halsen å jag tappade rösten helt nästan. Igår på  morronen när jag gick upp så va de som om nån slog ner mig me en klubba, de tog 1 timme så låg jag platt fall i soffan å kunde knappt resa mig för att gå på toaletten för att få ut de "sjuka". Tänkte ett tag på att ställa en spann bredvid soffan fast ändrade mig ganska snabbt me tanke på stanken å att barnen faktiskt skulle komma hem vid nåt tillfälle.

Hade så onte i kroppen att jag vred å vände i TIMMAR, gick inte å ligga still, feber som bara steg hela tiden. Till slut tog jag alvedon, brustabletter, å försökte verkligen hålla igen så att de inte kom upp lika fort igen. De gick me lite jävlar anamma, fast då kom de ur andra änden i stället, hellre de kan jag säga. Skit samma. Natten spenderades i stort sett på toa, ingen sömn för 5 öre, så när barnen gått till skolan så gick jag å la mig å sov i 4 timmar, fortfarande helt slut, ingen ork i kroppen alls. Vill bara att de ska gå över!!

Sen kommer ju frågan Undrar när kidsen insjuknar?

Jösses...inte EN utan TVÅ magsjuka barn...de blir allt en utmaning, får väl försöka sova så mycket som möjligt nu för att kunna va vaken å torka spyor å bajs senare. That´s life! Måste dock försöka ta mig till apoteket å införskaffa lite Resorb å sån skit utifall att dom blir sjuka snart, hoppas innerligt att dom klarar sig! Vi får se, en dag i taget...en dag i taget...

Nu ska jag lägga mig i soffan igen, mår inte så jättebra...ont i magen som faen.

C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar