Miss Vasiliki

onsdag 13 april 2011

reeeegn...igeeeeen....!

Jepp! Så kom regnet igen, men de e ju inte här för å stanna...i morron blir de fint igen! Å hela helgen ska vara fin oxå! Härligt...

Hade ett otroooligt givande möte igår...lite pirrigt e de allt så klart, men det känns bra i magen, nu e de bara å tuta å köra! Hoppas verkligen att de går vägen...verkligen...men de blir till å kämpa serru, fast de e ju de jag vill, de jag har strävat efter så länge, å när jag väl har bestämt mig, ja då jäklar! Men de blir bra detta:)

Nä, nu ska jag ut i regnet å powerpromenixa igen!

Härrå!


Tillbaka igen!

Haft en välfylld dag måste jag säga! Från tidig morron till nu... Min underbara son e hemma igen! Längtat å saknat honom nåt oändligt, så skönt å ha honom hemma:)

I morron e de ett möte 13:30...ska bli fantastiskt skönt att få komma in i detta lite mer, å se var de leder, å hoppas på de bästa! Sen e de bara att tuta å köra!

Avslutningsvis tänker jag lägga upp ett foto som jag tog förut, trodde jag skulle skratta ihjääääääääl mig när jag tittade på det efteråt...för att inte prata om hur mycket kidsen garvade! HERE IT COMES!

HAHAHAHAHAHAAAAAAA!!! SHIIIT va kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar