Miss Vasiliki

onsdag 18 januari 2012

inhägnat eller vidöppet...

Vissa människor förstår jag mig absolut inte på det allra jävla minsta... Oftast kan jag förstå de flesta människor nånstans i det dom berättar eller står för, behöver inte göra de till 100% men nånstans kan jag förstå ett visst tänkande å varför dessa personer agerar som dom gör å att dom har de åsikter dom har. Men vissa personer...oh my god säger jag bara! SNACKA om att leva i nån liten parallell värld där inget annat än DERAS åsikter å leverne existerar. Lever man inte efter dessa idiotiska "regler" å inrutade liv, ja då e man näst intill kriminell, beter man sig inte som dessa personer så e man en alien från outer space nånstans. Fy fan va inskränkt...!! Å att dessa människor t o m har MAGE att försöka få ett barn (som just nu e otroligt socialt, jätteglad å framåt, hälsar, syns, VILL ta för sig, ett barn som kommer att utvecklas till nåt helt fantastiskt en dag om man låter det vara SIG SJÄLV...) att bli nåt helt annat, ett barn som inte får synas eller höras, ett barn som e en tyst liten grå mus...TYCKER JAG E RENT FÖR JÄVLIGT!!

Får man inte lov att va sig själv? Får man inte lov att va annorlunda? Får man inte lov att va den man ÄR å inte som alla andra som enligt mig SJÄLV inte VÅGAR va nåt annat än EN I MÄNGDEN?

Ååååååhhh nej...de går ju inte, för då sticker man UT å de e ju fruktansvärt fult i detta avlånga land som har en bajslag som kallas för Jantelagen, som jag tycker man kan stoppa upp nånstans. USCH för såna människor...usch för människor som inte kan låta en vara ifred å hela tiden ska försöka trycka ner en p g a ens personlighet. Dra åt helsicke me dom, för jag tänker då ALDRIG sätta mig i ett hörn som en jävla kärring å gnälla på hur andra beter sig å inte ens ta åt mig av detta underbara liv som hela tiden ger en så mycket möjligheter å äventyr! För DET gör jag å tänker göra så länge jag e levande på jorden i alla fall, å de e nåt jag säger till mina barn varenda dag... "TA VARA PÅ LIVET Å VA DEN DU ÄR Å SKIT I ALLA ANDRA"

Min finaste älskling...

Kärlek på Nyår!

Hahahaha!! Dragit upp byssorna som FAAAAN!! å dansar nåt..

..konstigt, Anna min polare tog fotona...

4 kommentarer:

  1. tycker det är en klok ide du har. självklart ska du lära dina barn att skita i alla andra människor. varför skulle man försöka anpassa sig eller ta hänsyn till någon annan? kanske har du sån tur att dina barn blir precis som du? En framgångsrik kvinna på 40 år utan jobb, utan utbildning, utan tillgångar, och med 2 kraschade äktenskap. en riktigt bra förebild är du som ska lära dina barn att gå samma väg du gjort. 2 aborter förra året, en flaska i halsen, det är bra saker som du ska vara stolt över! kämpa på miss vasiliki. kanska vinner du ett pris för den som faktiskt är mer korkad än både blondinbella och kissie.

    SvaraRadera
  2. Det tragiska i detta e att DU som yttrat dig genom att ange dig själv som en "beundrare" har antagligen varit nån jag anförtrott mig åt me tanke på mina OFRIVILLIGA aborter (pga en fel isatt hormonspiral)som ENBART nära vänner visste om å du borde fan SKÄMMAS, för jag skäms för DIG...å som DU skrev, en FLASKA i halsen??? eeeehh...jasså du? e du HELT säker på det du uttrycker?? snälla...fram me bevis för detta e du så jävla snäll...NÄR fick jag en flaska i halsen?

    DU din fega jävla faan som inte ens kan stå för vem du e...vet du vad din lilla hagga...jag VET vem DU ÄR!! Vet du varför? JO! För att jag e smartare än DU, bara väntade ut dig lite... SO U STUPID FUCK...u better watch your back din lilla jävla slyna... för jag tar dig en dag...innan du ens anar de.

    Å vem faan e du till å döma ut mig? VET du om jag jobbar? Har jag ingen utbildning??? eeeehhh i så fall sen NÄR i dina ögon? Jag VET att jag e snyggare än va du nånsin kommer att bli, kanske därför ingen tänder på dig? t o m när du ligger i graven maskäten e jag snyggare än dig. Men de handlar om GENER vettu...GENER!!! Å mina tillgångar jag har räcker å blir över, mina kids kommer inte bekymra sig över sin framtid, om man säger så.

    SÅÅÅ summan av detta e...

    fuck you å lev ditt lilla svenneliv. Å vet du vad?? TACK för att jag får ett jävligt kul pris!! blondinbella å kissie tjänar fanimej PENGAR på å va "dumma".

    Vad vinner DU för pris? "ÅRETS FEGASTE PUSSY"

    SvaraRadera
  3. Kära "En beundrare"...

    Halleluja! Någon med ett inrutat liv har talat.

    Det är egentligen inte så stor skillnad mellan mig och Anna. 2 tjejer som tar vad vi vill ha istället för att nöja oss med smulorna som blir över. Vi syns och vi hörs och vi gillar det. Bland den gråa och trista massan så är det underbart med färgklickar lite här och var. Det tycker vi som vågar vara färgklickarna iaf. Den gråa massan sitter stilla och suckar. Varför? Jo för att de är avundsjuka över något som de själva inte vågar.

    Höga utbildningar är bra. Men det passar kanske inte för alla. Och det är här som begreppet "lika värde" kommer in i bilden. Ingen är bättre än någon annan. Man kan sitta på en hög piedestal med en fin utbildning men vad livet handlar om har man ingen aning om. Det är något som man inte kan läsa sig till.

    2 kraschade äktenskap... So what?! Det som man från början trodde var rätt och riktigt kanske utvecklades till något som man inte alls hade förväntat sig. Varför stanna kvar och plåga sig själv?

    När det gäller barn så är kärlek och omsorg det viktigaste. Jag är övertygad om att Anna kommer att stötta sina barn till det bästa!

    Det låter som om Anna har anförtrott dig privata saker. Saker som hon får kastat i ansiktet för att du känner dig missnöjd med något. Du har med all säkerhet dina brister också. Må den som är utan skuld kasta den första stenen!

    That´s it!

    Btw, I skolan fick jag lära mig att varje mening börjar med en stor bokstav. Kanske missade du den lektionen? Vad vet jag. Dina meningsuppbyggnader är inte den allra bästa heller.

    SvaraRadera
  4. Anja...du e så jäkla störtskön...! Du å jag VET vilka vi e å att många störs av det. Men vi skiter i det! Å fy faan va skönt det e! Vem i helvete vill va en grå ful massa? Inte jag iaf...

    TACK för att du e den du e!

    Pözz å kram!

    SvaraRadera