Miss Vasiliki

måndag 15 juli 2013

Doften av sommar...

Asså funderar på varför det ALLTID e stressigt som fasen innan man ska resa nånstans? Gick å la mig vid 03:30 igår, medvetet ska tilläggas, enbart för att gå upp tidigt idag å va trött så att jag åtminstone kan få ett PAR timmars sömn inatt innan uppgången kl 02:50. Har ta mig fan hållt igång HEEELA dan!! Mellan 8:30 tills NU har jag inte suttit still en minut!

Åkte hem till mina föräldrars lägenhet för å kolla läget, vattna blommor å sen ta med mig en viktig grej som min kära far ville ha. Sist jag kollade så låg detta på en väldigt specifik plats....men inte nu! Letade som en blådåre å undrade i mitt stilla sinne om jag e senil eller dylikt. Ringde hela La Familgia i Grekland men inget svar, så jag sket i det å åkte hem till min finaste pojkvän å tvätt å allt.

Ja hur som haver, 2 gånger har jag varit där hittills å till slut fick jag i alla fall tag i det jag skulle, det var en viss MOR som tyckte att det skulle läggas nån annanstans. Tur att sån info når mig innan jag börjar leka Sherlock lixom... 

Packat lite, kollat checklist, inväntar katt/lägenhentsvakt, sen kommer Malin på besök, sen ska resten av skiten packas oxå... Men de e just inför resor jag stressar som en blådåre asså, knepigt, för jag menar jag vet ju för fasen va jag ska ha med mig? eller? Skit samma, det ska bli så SKÖNT att få lämna detta land i morgon kl 6 för att mötas av värme! Både vad gäller väder å människor. Det ska bli så kul att få introducera min Björn för dom han inte har träffat där nere, att få spendera en semester med dom jag älskar mest i hela världen... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar