Miss Vasiliki

fredag 30 april 2010

Känns bra! VALBORG!

Tjänna!

Vaknade faktiskt utan ångest idag! Känns fantastiskt härligt! Har inte tagit någon atarax alls, annars så började jag dagen med 2 stycken, men idag har jag inte dämpat min ångest alls eftersom jag inte behöver det! Härligt...de borde ju bara va ett tecken på att de går åt rätt håll? Eller? Jag menar, även om de e grått å trist å regn i luften så känns de som om min lilla lilla sol börjar värma upp min själ, känns bra.

Nu e klockan 09:49 å jag har städat till förbannelse, e klar nu. Fy faaan va ont i nacke, axlar å rygg jag har asså, de svider å värker å dunkar, vet inte hur sjutton jag ska klara av å bära allt som e uppradat mot väggarna. Har så ont...vaknade i natt av värken, vred å vände å fick ingen ro alls. Knepigt, ironiskt faktiskt, e de inte ångesten som spökar så e de kroppen. Inte så jävla konstigt egentligen me tanke på hur min stackars kropp har torterats egentligen i flera månader, men speciellt de senaste 3 veckorna.

Tänkte på de, min son har varit magsjuk, än så länge har jag inte fått några symptom tack å lov. Men...Herre Gud, OM jag nu blir smittad, va sjutton skulle jag kräkas upp då? Eller om de skulle komma ur andra änden? Me tanke på att jag lever på kaffe å cigg så vete faaan hur de skulle gå till asså...å rödvin på fredagar å lördagar, inga mängder men dock MINST 2 glas. Fick en sån här äcklig bild, en bild där jag bokstavligt talat spyr upp mina tarmar...usch fy fan! Äh, skit samma, blir jag sjuk så blir jag sjuk, å då får jag väl för fasen spy upp mina tarmar då!

Undrar om han e arg på mig? Efter gårdagen? Gav ju faktiskt en förklaring...å en ursäkt...å en helsickes massa redigering, så han ska inte va nåt annat än N Ö J D faktiskt. Asså, ärligt talat så orkar jag inte bry min redan uppfuckade lilla hjärna med om han e arg eller inte, tänker inte lägga mer energi på nåt som e heeeelt orelevant för mig just nu. Har annat å tänka på, som tex hur i helskotta ska jag kunna frakta hem flyttkartonger utan tillgång till bil? DE e ett dilemma, inte om han e arg eller inte, hur ska jag göra det? Hämta kartonger asså. Skitjobbigt...Min kompis kom me ett förslag, att jag tar en kartong, hon tar en å barnen tar varsin! Då har jag ju 4 stycken i alla fall! Haha! Äh, får väl ta å ragga upp nån som kan hjälpa mig. Klarar ju inte de själv, logiskt tänkt.

skiter i detta nu! Skriver nog mer sen, e ju valborg å regn å allt! Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar