Miss Vasiliki

torsdag 29 april 2010

Skärpning miss Vasiliki...smisk på rumpan å rapp på fingrarna...

Så där ja!

Första reaktionerna redan! Inte illa alls... Det jag har gjort i mina tidigare inlägg va att jag tog texten rätt upp å ner från min Dagbok som jag hade på datorn, alla skrivna i ett worddokument, å klistrade in i bloggen. Det var alltså inte speciellt genomläst eller redigerat vilket fick en person att gå i taket, med all rätt...även om allt jag skrev var sant så borde jag ha tänkt på att läsa igenom det innan. För de e just såna här saker som kan få en att bli ovän med den man verkligen inte har lust att bli ovän med, å just nu e de J som jag inte vill bli ovän med. Kämpar med de som de e ändå.

Så, J, jag ber om ursäkt, även om jag känner å tänker de jag tidigare skrivit, så var de fel av mig. Men jag ber dig, ring mig nästa gång så kan jag förklara lugnt å sansat hur det faktiskt ligger till, du hade fått en förklaring direkt. Att skriva sms som egentligen inte betyder ett jävla skit ger mig inget annat än huvudvärk! Å till alla andra som tog illa vid sig, följ rådet jag precis gav J. Lite barnsligt annars...eller va tycker ni? Hur gamla e ni egentligen? 11? 10? Seriöst...

Anyway, till vardagen nu, ska snart natta Oliver, han önskade spagetti med köttfärssås till middag, å de blev de! Blir inte så mycket annan konstig mat som de va tidigare när alla 4 åt...blir typ de som finns, kändes lite jobbigt igår när Oliver såg nån på tv som lagade wok, så säger han: "Åååå va längesen de va vi hade wok! De va typ två tusen år sen vi hade de! Typ när pappa bodde här!" A just de 2000 år sen...he he, om de vore så väl...ha ha! Nu e han trött...sitter här bredvid mig i soffan å vill gå å lägga sig. Så jag avslutar dagens inlägg me å säga Go natt!


OLIVER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar