Miss Vasiliki

onsdag 12 maj 2010

Eyjafjallajökull

Hörde förut att den förbannade vulkanjäveln på Island fullkomligt sprutar ut aska som en galen drake nu igen! Va fan? Jag ska liksom till Stockholm på lördag, å har inte bokat nåt annat än just F L Y G! Fuck fuck fuck! Förbannade vulkanjävel! Kan man inte släcka den på nåt sätt? Ni vet som man släcker en eld? Eller nåt? Jag menar, kan man komma på hur fasen man bygger å tillverklar kärnvapen som kan slå ut en hel värld, ett helt jordklot så måste man väl kunna uppfinna en maskin som släcker vulkaner? Jävla skit oxå...kommer ju va min vanliga tur ska ni se. Tänker åka upp no matter what, hyr en bil, båt, cykel, trehjuling, så länge jag kommer till stockholm!

Anyway, powerwalk avklarad, hostar fortfarande, men de gick bra ändå, jävligt skönt faktiskt, skönt å röra på sig, skingra tankarna fritt. Å nu snart e de dags för håret att få sig en omgång av färg, igen...ja fy fan va mycket skit man utsätter sig för enbart för utseendets skull. Ja, JAG gör de i alla fall! Vem faan vill inte se bra ut? Har aldrig hört nån uttrycka att man vill va ful, faktiskt inte, aldrig. Jag skäms inte för att säga att jag ser bra ut, för de gör jag, men jag spelar inte på de. De e ju inte så att jag går omkring å e divig för att mitt utseende sticker ut, att hela min personlighet sticker ut, för de e sån jag e! Behöver inte spela apa för att få uppmärksamhet, de får jag ändå, JUST för att jag tar hand om mig själv å mitt yttre (insidan kan vi ta en annan gång, å då menar jag just KROPPSLIGT), hade jag inte gjort de så vore mitt utseende ingenting speciellt faktiskt. Man ser ut som man mår, de tror jag stenhårt på! Å jag mår bra! En glad, sprallig tjej som mår bra, de e jag de!

Har barnen hemma heeeeela helgen, torsdag, fredag, lördag, söndag OCH måndag, måndag e studiedag... Holy mother of God...fast å andra sidan ska jag ju till Stockholm å e borta lördag å söndag, då de ska nog gå bra. Dom e ju lite av hund å katt liksom. Å när de blir för mycket, ja...då blir de för MYCKET! Men...det finns inget jag älskar så mycket som mina barn, mina stjärnor Stephanie å Oliver. De bästa som finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar