Miss Vasiliki

tisdag 8 juni 2010

Vojne, vojne, vojne...

Holy mother of Moses...snälla nån...konfrontera mig ensam å inte med sällskap, som du alltid har gjort å alltid kommer att göra för att du inte vågar göra de ensam...eller hur va de nu (går tillbaka till....5:e april)?

Men JUST de ja...I´m the fucking B I T C H som du inte vågar konfrontera juuuuuu... Oh SORRY!!

Fullständigt älskar att få negativ uppmärksamhet som driver min positiva anda vidare! Bring it on...;) Du om NÅN e ingen ängel, å du vet exakt va jag syftar på...juli förra året t e x. En sanning jag faktiskt ALDRIG kommer att delge nån, för den kommer ändå...du vet va jag menar. Så lilla "ängel", slåss inte mot djävulen, för de går inte i dagens läge. Inte efter allt som hänt, å inte en ursäkt har jag fått för nåt. Tänk om jag faktiskt skulle sätta mig ner å berätta sanningen för vissa personer som du har nära dig? Tänk om jag faktiskt skulle berätta om allt ont? Har du tänkt på vilket sätt du skulle bli betraktad på då? Nä...tänkte väl de. Så du, sluta döm ut mig som en jävla idiot å se till dig själv å dina egna sjuka brister, för de e EXAKT de du har, sjuka brister.

Jag har räddat dig ur många situationer. Du har inte räddat mig ur en enda. Se till dig själv innan du öppnar käften om nåt nästa gång. De ber jag dig om. För jag har MYCKET i bagagen...så att säga...lilla svarta "ängel". DE kan du hälsa nån...som har fått mycket om bakfoten...tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar