Miss Vasiliki

fredag 30 juli 2010

Inskränkta ickevetande människor...åååååhhhh, ge mig styrka för faaaseeen!!

BLIR så jäääävla trött på folk som känner mig som kommenterar min blogg, å grejen e att dessa människor tror att jag inte VEEET vilka dom E liksom? Herre Gud GE mig styyyrrrkaaaa...jösses, tror dom att jag e dum i huvudet eller? E de inte mitt ex själv så e de hans medelålders mamma, hans brud eller nån annan släkting som försöker läxa upp mig genom att skriva heeelt irrelevanta inlägg som inte har nån innebörd över huvud taget eftersom dom e partiska, så klart. Hade väl jag oxå varit, men inte till den milda grad att man fan blir tagen som helt iq-befriad, inskränkt, ickevetande amöba eller?? För fasen, TA REDA PÅ HUR DE EGENTLIGEN LIGGER TILL INNAN NI ÖPPNAR KÄFTEN!! Vet ni hur de ligger till eller lyssnar ni bara till mitt ex? Som har ljugit för mig å fört mig bakom ryggen i alla år vi var tillsammans? Seriöst eller? Skulle jag LJUGA om saker som sker i min blogg? JAG? Tror att de finns en rädsla för personer (som jag) som faktiskt e förbannat jävla ärliga å raka i allt man säger å tycker. Jag behöver inte dölja nåt över huvud taget. Vill ni veta om min otrohet? FINE! JA, jag var otrogen mot mitt ex, de var jag å jag står för det. So? Efter de fick vi hjälp ifrån alla håll å kanter å fick de bättre än nånsin, så NI som säger att han lämnade mig för att jag va otrogen? Ööööh, var har ni fått de ifrån? Va de därför han slog mig? För att jag va otrogen? Eller? Så, skippa ert jävla skitsnack å inse fakta.

Fakta innebär att jag var för stark för honom. Han kunde inte hantera mig å min personlighet. Skyll inte min otrohet på vår separation för ni gör er själva till idioter. Från de att han förlät mig så tog han ett steg till en förbättring, de blev de i några månader, tills han slog mig av ren svartsjuka. Han kunde inte hantera att jag faktiskt hade manliga vänner som jag tyckte om att umgås med, that´s it. Så min otrohet e i dagens läge en fis i rymden. Kom me nåt relevant i stället för att försvara hans fruktansvärt omogna beteende. Han e för fan PAPPA TILL OLIVER!?! Som han försummar? E de okej? Eller? E de okej att hans son ska växa upp enbart med mig? E de okej att Oliver ringer honom å frågar när han ska va me honom å får "jag vet inte"? När jag VET att han e hemma å inte gör ett skit? E de okej?? Så, lägg av...blir bara irriterad å så jävla trött på idioter som inte vet vad ni pratar om utan bara hör EN sida av historien. Lägg av...

7 kommentarer:

  1. Jag har läst din blogg ett tag och läst alla kommentarer och sånt, för det mesta skrattar jag för att folk är hemkst tragiska! (o då menar jag inte dig.;)

    Jag känner inte ditt ex, visst jag har pratat med honom ett tag och det är väl därför jag läser din blogg. Han säger väl inte riktigt samma historia som dig, men så är det alltid. Alla ser ju på saker o ting olika.

    Vad jag vill komma fram till är att jag tror inte att det blir bättre att skriva om "eran" historia i en blogg på nätet där vem som helst kan läsa. Jag tror inte att din son skulle må bra av att läsa det du skriver, även fast det skulle vara sant.

    Jag vet inte vad som är sant eller vad som är falskt i den här bloggen, Jag tror Inte att du ljuger, det gör jag inte.

    Jag känner inte ditt ex, Men dom gånger jag pratat med honom har han varit helt underbar. och av dina inlägg om honom får mig att må illa, det är inte så jag sett honom. Men vad kan jag veta..

    Jag hoppas att det löser sig. och att du står på dig, och så hoppas jag att ditt ex är så underbar som jag ser honom! och att ni kan få en bra vänskap, en bra relation, igen.
    Jag tror på dig, Men jag tror också att J är en bra människa!

    SvaraRadera
  2. Folk som kommenterar: se det viktigaste i det hela OLIVER!
    Finns ingen ursäkt till att Olivers pappa tagit avstånd från sin son och ansvar. Straffa sin son pga att han avskyr sin ex fru? Sonen lever just nu sina första år i livet och kommer att ta skada av detta! Var é pappans släcktingar?Olivers släcktingar? Vill ingen träffa lillpojken?
    Att män separerar pga att dom träffar en ny tjej och struntar i ansvar är inget nytt,så har det varit i alla tider..män brukar anpassa sig till sina nya tjejer,nya familj osv,medan vi kvinnor alltid finns kvar för våra barn,oavsett om vi orkar eller inte.
    anhöriga måste väl ändå tycka att pojkens mamma är en "stålmorsa" och känna sig trygga med att lillen é där på heltid,en kvinna som tål att kastas skit på och ändå klarar av att ha barn utan 1dags avlastning?kanske att han har det bäst där?!

    SvaraRadera
  3. Jaa du..tänk om de vore så väl?? En dags avlastning hade varit rena rama paradiset för mig...faktiskt...men men, sånt e livet, jag e mamma, å jag e de enda trygga min son har just nu.

    SvaraRadera
  4. Erika: Ja visst e jonas "trevlig"...eller e han? Tror du att jag skulle beskriva allt detta om han hade tagit sitt ansvar? Å Oliver läser inte min blogg, de behöver han inte för han lever i den värld jag beskriver.

    SvaraRadera
  5. Herregud, vad är det med människor egentligen??
    Jag blir så trött!
    Det finns 2 saker som stör mig:
    1:Varför ens lägga energi på att kommentera något man inte har något med att göra och inte har den blekaste aning om!!??
    För det 2:a Låt Anna skriva om vad f*n som helst hon känner för att skriva om!! Ingen TVINGAR er att läsa den!!
    Folk är verkligen hycklare...
    Hade det vart tvärtom, en man som hade blivit lämnad av sin fru så hade folk slängt rosor och hyllat honom om hur stark han är och gett honom stora löpsedlar för allt han har tagit sig ur!
    Men när en kvinna gör det: nej då då blir hon granskad i sömmarna och kritiserad för vilka byxor hon råkar att ha på sig en lördag kväll med sina tjejkompisar!
    Men ingen, ingen säger när en kvinna är stark för det skall vi tydligen klara av ändå!

    Jisses säger jag bara...
    Du vet vem jag är Anna... Puss o kram B

    SvaraRadera
  6. ÅÅÅHH tack!! ÄNTLIGEN nån som faktiskt fattar själva grejen me allt...å de med männen, stämmer nåt vansinnigt! TUSEN tack! Men vem du är vet jag dessvärre inte...men B e nog en väldigt bra person som faktiskt tycker om mig!

    SvaraRadera
  7. Jo fast kanske jag vet...så klart! B!! puss å kram...

    SvaraRadera