Miss Vasiliki

söndag 1 augusti 2010

Slut på skitsnacket asså...

Jag börjar seriöst tröttna på Anonyma personer som skriver helt iq-befriade kommentarer i min blogg. Jag tror att dessa, eller rättare sagt, DEN som gör detta har jag som vän på facebook, å dessutom tror jag oxå att just den här personen känner mitt ex oxå. För de e alldeles för mycket detaljer som tas upp som inte många vet om. Att jag blir kallad för blåst, dålig mamma, osv osv e inte okej. För hade jag varit blåst å dålig mamma osv osv, så hade jag faktiskt inte ordnat upp mitt liv på detta sätt som jag gjort hittills. JAG har fixat ALLT! Hela husförsäljningen stod jag för, min ekonomi som var dragen i botten har jag ordnat, alla skulder på 5 siffriga belopp e lösta, jag har fått mig en underbar lägenhet MITT i centrala stan, jag tog hela flyttlasset helt ensam. Å mitt i allt detta har jag även varit MAMMA...utan nån avlastning alls. Så...hur skulle de va möjligt för mig att utföra allt detta om jag varit en blåst dålig mamma? Jag säger så här, hade jag personligen sett en kvinna/mamma/person ordna upp allting på det sätt jag gjort, efter att blivit dumpad å lämnad me ALL skit utan nån hjälp över huvud taget...a då tror jag nog att jag hade nominerat den kvinnan till ÅRETS KVINNA.

De e väldigt lätt att döma ut nån utifrån de man känner för den personen. Klart att många snackar skit om nån dom inte tycker om? Självklart vet jag att den personen som kommenterar min blogg inte tycker om mig? De förstår jag väl? Men döm faaaan inte ut mig som mamma...å inte som person heller. Jag gör ingen illa, försöker bara hålla ihop mitt liv me mina barn, va jag gör me mina barn eller va jag gör ensam utan barn har ingen me att göra. Att jag tycker att mitt ex inte tar sitt ansvar e ju för att jag faktiskt LEVER i den verkligheten. Om den här personen nu tycker så illa om mig å e intresserad av att prata me mig så kan ju han/hon ringa mig? Eller hur? Men sluta kommentera bajskommentarer, de gör ingen glad alls. Den här personen gör bara sig själv till åtlöje, jag har SÅ många vänner som sett å varit med under hela den här historiens gång, å jag kan försäkra er om att dom LÄTT håller me om de jag skriver i bloggen. För dom har funnits där för mig. Dom har tagit emot mig när jag fallit. Dom har sett allt. Hört allt. Läst allt. Så har DU inget bättre för dig än att idiotförklara mig så kan du väl skriva en bok eller nåt i stället, börjar faktiskt tröttna...lev ditt liv, så lever jag mitt. Å de förflutna kan man väl inte ändra på? Musiker lever som musiker, på vägarna nästan varje helg. De va DÅ, NU e NU! Mycket har förändrats sen dess. Väldigt mycket! Jag e ensamstående me 2 barn å student. Mitt ex e fortfarande musiker å jobbar varje helg...så...lägg ner skitsnacket å kom me nåt relevant i stället, för DU e bara patetisk.

Jag vet även att jag e en speciell person, sticker ut, har en enormt stark personlighet som många kan störa sig på, ser bra ut, å de kan många störa sig på. Antingen tycker man om mig eller så gör man inte de. Svårare än så e de inte. Men låt mig få vara den jag e...tyck de du tycker, men att döma ut mig som mamma e fruktansvärt korkat faktiskt.

C ya all!

12 kommentarer:

  1. Om du slutar skriva totalt hjärndöda inlägg så kanske folk slutat kommentera. Har aldrig varit med om nån som har ett sånt behov av att hävda sig, med
    ett så dåligt självförtroende som du har. Tror du lider av en störning, någon defekt, kanske nåt som ligger i släkten? Dina föräldrar är ju också störda av något, och äpplet fallet inte långt från trädet sägs det visst.

    SvaraRadera
  2. Jag skriver väl om va fan jag vill eller? Sluta läs den har jag skrivit till dig din idiot tidigare. Mina föräldrar? Varför drar du in dom i min blogg? Å om de nu e så att äpplet inte faller långt ifrån trädet så kan jag ju glädjas åt att mina barn oxå kommer att få min defekt å störning. GÖÖÖTT!! Dåligt självförtroende? Skulle JAG ha det? ...shit asså! De e la bra att NÅN kan me att hävda sig? Känner du dig mindervärdig för att du e ful å fet? Att du inte kan ME att hävda dig? Att du inte vågar? Sluta skriv till mig. Du e en stor iq-befriad imbecill. En amöba. En nobody. En person som verkligen känner konkurrens av mig för att jag e som jag e. Punkt slut.

    SvaraRadera
  3. Dags att byta adress på din blogg A...
    Låt dom få ta itu med sina egna patetiska liv istället för att försöka trycka ner någon som har tagit sig upp från så mycket som du har gjort!
    Folk förtjänar inte att få ta del av ditt liv...
    B

    SvaraRadera
  4. Hur kan du med och skriva att du har tagit hand om allting själv med flytten? Du har ju bara flytt. Var var dina vänner när du flyttade?Vem fick ta hand om skiten? I dag såg vi att det var full aktivitet vid bostaden som röjde det du inte fick med dig. PS du glömde katten!

    SvaraRadera
  5. Sluta du läs kommentarerna då Miss Vasiliki. Lika svårt som det är för oss att låta bli att läsa ditt förbannade skitsnack, är det ju för dig att låta att läsa våra kommentarer?
    Du har inte gjort ett skit för att lyckas med nånting, riktigt bra jobbat med 2 föredettingar som lämnat dig av exakt samma orsak. Jobb? Studier? Vänner? Socialt nätverk? Familj? Har du lyckats med nånting eller kan det vara så att det är fel på hela världen men du är en ängel?

    Finns nog ingen som är avundsjuk på dig. För du är totalt misslyckad. Lägg ner bloggen så slipper du kommentarer i fortsättning.

    SvaraRadera
  6. Var fanns alla dina vänner när du flyttade?
    Det var en stor gäng som röjde skiten efter dig!!
    Du tog väl bara det du behövde och gick.
    Det går en katt och jamar och undrar när maten ska serveras, glömde du den??

    SvaraRadera
  7. B!!! Love u...DU vet va jag gjort å va jag har kämpat... ALLA ANDRA! Håll käft. No more comments era patetiska jävla idioter. VÄNNER?? Jo, finns nåt i sverige som faktiskt heter semester om ni inte visste de! Tog de jag behövde å gick? Fuck off...patetiska e ni...fullständigt jävla patetiska. E bara GLAD över att blivit av me mina jävla ex. Å by the way, mitt ANDRA ex va de JAG som lämnade. Surprise eller?? Å katten Elvis, e de verkligen bara mitt ansvar? Var va mitt ex när jag flyttade? De e ju inte bara JAG som byggt upp livet i huset ensam eller? Va hände me gemensamt ansvar? Eftersom vi fortfarande e gifta menar jag...så håll era jävla idiotiska kommentarer för er själva, för ni når inte fram till mig ändå. Pateter!!

    SvaraRadera
  8. Josephine ljunggren2 augusti 2010 kl. 15:53

    Hej Anna!
    Jag gillar din blogg och dig. Jag tycker mest det är konstigt att "Anonym" fortsätter läsa om han/hon tycker det är så himla dåligt! Och jag tycker "Anonym" verkar vara en elak en som borde lära sig lite vett!!
    En "Årets kvinna"-kram får du utav mig!
    Rock on och mer girlpower åt folket.

    Josephine (marcus tjej från bahia feliz)

    SvaraRadera
  9. Josephine gumman! Tack så mycke! Hoppas ni mår superduperbra!! Krama Marcus från mig!

    SvaraRadera
  10. Jag tycker du verkar vara en perverst sinnessjuk människa. Ser ut som ett ryskt sprutluder och jiddrar en massa skit i meningar som om vartannat bara innehåller svordomar och förolämpningar. Det mest tragiska i situationen är att du är s.k. mamma. "Så kallad" för att du inte förstår vad mammarollen innebär men tragiskt nog har gett liv åt två barn som får fara åt helvete illa. En ansvarstagande mor tar inte med sina barn på krogen, knullar inte runt som ett jäkla jehu och gör framförallt något vettigt av sitt liv - tex. skaffar ett jobb så att vi andra skattebetalare inte behöver försörja dig, looserfnask.

    SvaraRadera
  11. DU den sista personenen, ANONYM, som inte vågar stå för de du säger JUST för att du e anonym, borde ta mig fan SKÄMMAS! Knullar runt? Även om jag nu kanske skulle göra det, va faaan har DU me de å göra? Vem e DU din jävla idiot som bryr dig om va jag gör? Tror du att jag har mina barn me mig i sängen när jag har sex eller vadå? Skaffar jobb? Ja, vill DU ge mig ett jobb så får du gärna göra de din förbannade åsna! Att jag pluggar som ett as för att INTE sitta på min feta röv hemma e väl inget du ser eller vet om eller? Att jag pluggar JUST FÖR ATT KANSKE FÅ ETT VETTIGT JOBB?? En ansvarsfull mamma tar inte me sig sina barn på krogen nej, å de har jag inte gjort heller. Men man KAN faktiskt ta ut sina barn på restaurang, inga som helst problem. Så dra åt helvete din dumma f***a å låt mig va ifred. Jag KAN faktiskt ta reda på vem DU E...å då...blir de inte så roligt för dig ska jag tala om. Hoppas du sover gott om nätterna...för man vet aldrig när den blonda bitchen hälsar på... Idiotjävel.

    SvaraRadera
  12. Å by the way...sprutluder? För att jag har just det fotot på min blogg? Du e för fasen inte klok i huvudet. Jag ska ta reda på vem du e å anmäla dig för förtal å oanständigt beteende. Tro mig...

    SvaraRadera