Miss Vasiliki

onsdag 27 oktober 2010

okej då rå...!

JAAAA!! Nu kom de igen! En familjemedlem ur familjen "Anonym" har gjort sig tillkänna igen, alltid lika kul faktiskt, alltid lika roligt att läsa dessa helt innehållslösa meningar å ord som inte har någon som helst relevans. Skiter faktiskt i vilket...helt seriöst, visst, jag måste ju svara just för att ge en förklaring till deras kommentarer, men deras BUDSKAP i kommentarerna skiter jag fullständigt i. Faktiskt. Har mitt egna liv att bry mig om, lägger hellre energi på nåt annat än idioter som tror att DOM VET HUR SAKER Å TING LIGGER TILL!! Jiiissseeees säger jag bara....ååååååååh....såna åsnor... Lär dig stava för de första, jag e för smart för människor som inte ens kan stava till SKILSMÄSSA lixom...blir bara så trött...

Jag önskar att dessa personer kan få läsa mina erhållna sms ifrån den här PERSONEN som utger sig för att vara lika from som Jesus. Å de roliga, eller ursäkta mig, de som e skrattretande e ju att just den här lilla dyslektiska familjemedlemmen tyckte att jag skulle be om ursäkt?? HAHAHAHAHAHAAAHAAA!! Ööööh...eeehhh....för VAD? För att ha betalat nästan 100 tusen för mitt ex till både kronofogden PLUS en massa olika inkassobolag?? Ska jag be om ursäkt för att jag vill ha mitt egna telefonnummer i form av ett kontantkort i stället för att ringa med ett telefonnummer mitt EX kontrollerar eftersom HAN e ägare till abonnemanget?

KAN NÅN SVARA MIG PÅ VAD JAG ÖVER HUVUD TAGET SKULLE BE OM URSÄKT FÖR?

Å snälla, kom me nåt relevant den här gången... okej? Orkar inte med idiotiska, partiska, löjliga, barnsliga kommentarer. Väx upp för i helvete...se sanningen för en gångs skull å inte EN sida av historien. För den sidan har jag sett i nästan 8 års tid...jag VET va den går för, den "snälla å fromma" sidan som i slutändan stinker BAJS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar