Miss Vasiliki

onsdag 19 januari 2011

mulen dag..men ACK så bra!

Ja...dimman låg verkligen tjock över min underbara stad i morse! Men VA gjorde de när min morron började me asgarv som i stort sett höll i sig, me pauser så klart, i nästan 2 timmar? Jesus va roligt jag hade me min älskade siss Kristina å min underbara kompis Takis på Facebook asså... Aaa, inte alltid mina mornar börjar så positivt kan jag erkänna!

Varit i skolan å haft datalektion, kändes så här "menhallådettalärdejagmigförtyphundraårsenmenmen..."

Va ska man göra? Får väl se positivt på de hela å tänka att en repetition inte alltid e så fel, eller hur? Nu e jag hemma å väntar på kidsen...mina underbara fina barn! GUD va jag älskar dom...de gör ont i hjärtat på mig av kärlek... Oliver kommer hem idag oxå! Har varit hos sin pappa sen i fredags, å nu läääääängtar jag efter honom nåt enormt mycket, saknar hans små fyndiga kommentarer, hans nynnande, hans skratt...hans goa kramar, saknar t o m hans gapande å skrikande just nu. Mmm, påminn mig gärna om detta i morron e ni snälla! HAHAHAHA! Kan hända att jag inte e lika positivt inställd till de just då.

Kärleken till ett barn e nog den enda kärlek som aldrig tar slut. Oändlig. För evigt. Alltid. Vad som än händer å sker så finns i alla fall MIN kärlek till mina barn kvar för alltid. Den äkta kärleken...

ÄLSKAR ER FÖR ALLTID!

















Nu väntar snart middagslagning å träning!

C ya maybe later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar