Miss Vasiliki

onsdag 19 januari 2011

samma dag, lika underbar!

GALET klockren dag! T o m kvällen har varit huuuuur mysig å lugn å härlig som helst! Allt bara klaffar lixom! De e precis så här jag har velat ha de...precis så här jag vill ha de hela tiden! En ny skitkul vän på facebook som jag chattat me en heeeel del, en annan kär vän som jag tycker sååå mycket om ÄR inte död som jag trodde ett tag, eller trodde i alla fall att de hänt nåt. Barnen har varit fantastiska! Träningen gick som en dans, energin sprutade! Så bra jag mår just nu.

Kommer att ta vara på detta...för vem vet när de vänder? Mitt öde har ju inte direkt gått min väg jag önskat, tvärtom, åt helsicke! Å jag njuter...njuter verkligen av livet just nu, känns helt underbart...!

Nu tänker jag dricka mitt goa Indiska Spice thé, vänta på nyheterna som följs av Criminal Minds som jag alltid tittar på tills ögonen sluter sig å jag faller i sömn...

Go natt folks! I morron e en annan dag...å jag hoppas att den blir lika underbar som denna!

3 kommentarer:

  1. skönt med sånna dagar :)

    gulle dej <3

    SvaraRadera
  2. Vad bra att allt är lugnt och skönt. Passa på att njuta ordentligt, du behöver verkligen det här efter all skit som har varit.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. tack Anja!! Å tack båda två...!!

    SvaraRadera