Miss Vasiliki

torsdag 17 mars 2011

äpplet faller inte långt...? eller?

Har en person som kommenterat 2 inlägg angående nåt jävla program för dysfunktionella familjer...som tydligen känner mig, kan jag bara utgå ifrån eftersom puckot förmodar att jag kommer ifrån en dysfunktionell familj, å därför bör söka hjälp när de gäller min nuvarande lilla familj.

Jag undrar lite över hur den här människan tänker? Visst har jag haft föräldrar som drivit sina egna företag under hela min uppväxt...MEN... har JAG levt ett liv i lyx? nej de har jag verkligen inte gjort, jag har inte alltid varit lycklig ALLA dagar som året haft, jag har inte levt som en bortskämd jävla BRAT i mitt liv, för de har jag verkligen inte...jag har fått kämpa mig igenom ganska många år i mitt liv för att nå de JAG vill ha. Oavsett vad jag gjort, så har jag gjort de av egen fucking jävla vilja... Så DU...som anser att jag har vuxit upp i en dysfunktionell familj borde faktiskt va nån som känner mig för att kunna uttala dig på de sätt. Va DIN jävla skitfamilj perfekt eller? vet du va? Skit i hur jag vuxit upp, för jag VET va jag gör, å hur jag mår å hur jag styr upp mitt liv, vet du VARFÖR din sjuka lilla amöba? Jo... för att jag har påbörjat en NY generation via mig själv å mina barn...va mina föräldrar gjorde å va dom hade för värderingar e upp till dom, jag e inte mina föräldrar eller lever deras liv, tacka faan för de.

Så...sök hjälp. Lilla människa. För DU e sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar