Miss Vasiliki

torsdag 17 mars 2011

Bakterier å skit!

Usch va dålig jag har varit igen, idag e första dan sen i fredags jag känner mig lite bättre förutom hostan som fortfarande håller i sig. Har varit en jäkla resa här hemma, har lixom gått om varandra, e de inte barnen så e de jag å tvärtom. Men så e de ju ibland, får låta stormen nå sitt yttersta för att sen ebba ut helt enkelt. De som e jobbigt e ju att min träning drabbas nåt fruktansvärt, blir lixom ingen riktig rutin på de när de hela tiden cirkulerar olika virus i våra kroppar. Men som sagt, de blir bättre me tiden!

Fick en liten...a, jag vet inte hur jag ska definiera kommentaren, men väljer att kalla den för "diffus", råkade dessvärre radera den i stället för att publicera. Jo, de e nån nisse som gav mig ett tips om nåt 12 stegs program för dysfunktionella familjer.... HAHAHA! Eeeh...oookeeeej? Skickat fel eller? Men DU, nissen som tipsat mig om detta, TACK i alla fall, då vet jag var jag ska vända mig om jag å min "dysfunktionella" familj behöver ett 12 stegsprogram... Shit asså, va vissa personer anser vad man bör å inte bör göra. Ganska kul ändå, hahaha! Tycker ändå att de e positivt att "nissen" faktiskt visste OM att de fanns, de tyder ju enbart på att den här personen själv antagligen har eller har haft en väldigt dysfunktionell familj somfår/ fått hjälp via de här 12 stegsprogrammet. Grattis till dig Nissen! Glad för din skull! Önskar dig all lycka i framtiden!

Anyway, nog om idioter för tillfället känner jag.

I lördags va de ju final i mello! GUD så glad jag blev att Eric vann, äntligen äntligen så vinner faktiskt rätt låt! Visst, sen e de ju ingen som säger att han kommer å ta hem hela skiten, men han kommer att kvala in för sverige å han kommer att lägga sig Top 10 helt klart! Hoppas på de iaf... Vi får väl se, huvudsaken e ju att de inte blir ytterligare en bottenplacering i år igen.

SOMMARPLANER! Jo, de blir inget Grekland för mig i år heller, finns många olika orsaker till det som jag väljer att inte gå in på för de hade tagit hela dan att förklara. MEN...jag å min bästa kompis Jenz har planerat in en riktig roadtrip som ser ut så här:

  • Göteborg - Halmstad
  • Halmstad - Malmö
  • Malmö - KöpenhamnIn
  • Köpenhamn - Oslo
  • Oslo - Göteborg
Så stannar vi i varje stad i 2 dar! Fullständigt LÄÄNGTAAR! Kommer å bli en fantastisk sommar tror jag, kan ju inte bli nåt annat än sjukt ball! Inte me tanke på att de e Jenz å Jag som kommer att härja på vägarna! De e i alla fall vår tanke, både när de gäller roadtrippen å att ha sjukt kul menar jag.

Nä, jag tvättar idag, å måste ner till the washingcabin (tvättstuga...).

Jao!

Avslutar dock detta inlägg me en filmsnutt där Stephanie ska visa mig vilken bra balans hon har när hon glider över isbanan i Bältesspännarparken...he he...



4 kommentarer:

  1. ACoA är till för dem som själva är uppväxta i en dysfunktionell familj. Jag trodde att du var det. Du kan ju gå in på deras hemsida och kolla.

    SvaraRadera
  2. Så...du "kloka" människa som agerar hobbypsykolog anser alltså att ALLA som e uppväxta i dysfunktionella familjer bör söka sig till ACoA?? Herre GUUUD vilken idiot du e... Sök hjälp själv, för de verkar som om du verkligen behöver prata med nån som vet hur familjeförhållanden fungerar. Men återigen, tack för hjälpen, men ärligt talat så behöver jag ingen som helst hjälp när de kommer till min familj. Din åsna...

    SvaraRadera
  3. När man kollar på hemsidan så handlar det ju inte om att söka hjälp för sin familj utan om man mått dåligt av sitt förflutna. Personen ovan skrev ju att han trodde att du gjorde det och tipsade. varför så aggressiv? Kalla folk för elaka saker? Det är bara märkligt.

    SvaraRadera
  4. HAN?? du skriver att HAN trodde...bla bla bla...alltså så vet du oxå vem HAN e, eller hur? Nu e de så här, att både du å jag vet va HAN menar me detta...inte första ggn jag fått kommentarer som varit riktat mot mig för att s.k PIKA. Å detta e ytterligare en sån kommentar...

    SvaraRadera